جمع آوری ۴۹۱ معتاد متجاهر و ۱۳۲ خرده فروش مواد مخدر در مشهد کشف و انهدام کارگاه بزرگ تولید سلاح جنگی و شکاری در اندیمشک اجرایی شدن همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از خرداد ۱۴۰۳ اخراج ۱۰۰ هزار تبعه خارجی از استان البرز شفق‌های قطبی چگونه تشکیل می‌شود؟ مصرف گل و حشیش چه تاثیری بر سلول‌های مغزی دارد؟ پرشدگی ۶۷ درصدی سد‌های کشور مرور دروس امتحانی از شبکه شاد به صورت رایگان جزئیات هدیه تأمین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان برای خرید کتاب + فیلم پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی و مشهد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم افزایش دما در استان تا اواسط هفته جاری رونمایی از سند رایگان شدن درمان کودکان زیر ۷ سال | سالانه ۵۱ هزار کودک در کشور دچار عفونت می‌شوند ۲۰۰ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی برای خراسان رضوی خریداری شد بیمه رایگان ۵ دهک اول درآمدی با هدف افزایش دسترسی به خدمات درمانی حمایت از یک‌ هزار و ۶۰۰ زن سرپرست‌خانوار نیازمند در خراسان‌رضوی و توانمندسازی آن‌ها جدال وحشتناک پسربچه ۱۲ ساله و سگ ولگرد در کرج + عکس بانوی مرگ مغزی در مشهد به شش بیمار زندگی دوباره بخشید (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی بارش‌های رگباری و رعد و برق در بیشتر استان‌ها (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

طوفان گرد و خاک بیش از ۸۰۰۰ شهر و روستای سیستان و بلوچستان را درگیر کرد

  • کد خبر: ۱۰۹۷۷۲
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
طوفان گرد و خاک بیش از ۸۰۰۰ شهر و روستای سیستان و بلوچستان را درگیر کرد
مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه طوفان گرد و خاک بیش‌ از هشت هزار شهر و روستا را در استان درگیر کرد، گفت: وزش باد و گرد و خاک روز گذشته در منطقه سیستان به تمامی نواحی و بخش‌های این استان رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن حیدری با بیان اینکه تمامی سیستان و بلوچستان درگیر طوفان گردوخاک و غبار شده است اظهار داشت: شهر‌های زاهدان، میرجاوه، نصرت آباد، ایرانشهر، خاش، نیکشهر، سراوان، مهرستان، چابهار و راسک نیز با پدیده کاهش دید مواجه شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه میزان دید قابل قبول افقی ۱۰ هزار متر است افزود: طوفان در شمال استان دید افقی را در زهک به ۱۰۰ متر و در زابل به ۱۵۰ متر هم کاهش داده است.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان کمینه دید افقی در زاهدان را ۳۰۰، ایرانشهر، مهرستان و نیکشهر ۵۰۰، خاش ۲۰۰، سراوان و میرجاوه یک‌هزار، نصرت‌آباد یک‌هزارو ۵۰۰، چابهار سه هزار و راسک را پنج هزار متر اعلام کرد.

وی وجود این گرد و غبار را برای گروه‌های سنی آسیب‌پذیر خطرناک توصیف کرد و افزود: خشکسالی‌های شمال استان و در پی آن خیزش گرد و خاک، می‌تواند برای کل استان تهدیدآمیز باشد و شاخص کیفیت هوا را به شدت کاهش دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->